Skansen

Idag har jag varit på Skansen med friendsgruppen. Det var faktiskt ganska roligt om man bortsåg från att benen skrek av utmattning under den sista timmen. Jag tror bara att jag satt ner en gång under hela besöket och det var när vi skulle äta lunch. Hur som helst så hade de ordnat något specielt jippo på Skansen idag eftersom att det var en massa friendselever där. Uppe på Solidenscenen uppträdde idol-artisterna Agnes och Sibel och någon konstig hip-hopare som jag inte minns namnet på (det var någonting med Adam-Alby eller liknande). Dessutom var Kristian Luuk där som konfrenser och även Björn Gustavsson var där vilket framkallade höga ljudvågor från stora delar av den cirka femtusen personers stora publiken.

Resorna från och till Skansen var däremot inte lika trevliga. Det började att krångla med kollektivtrafiken redan i Södertälje hamn när vi skulle upp till Stockholm. Väl uppe var bussarna totalt igenproppade med människor vilket orsakade att vi fick vänta ett antal minuter på att ens få plats i en buss och när vi väl hade lyckats med den bravaden fick vi agera inlagda sillar och tränga ihop oss så gott det gick.

/Jocke B

Kommentarer
Postat av: Jonna

Adam Tensta var det nog =) åååh, det är så bittert att jag missade det! Björn också... attans... Härligt att ni hade det roligt iallafall!

2008-05-07 @ 18:59:51
URL: http://jonnajosefin.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag är faktiskt mycket nöjd med dagen. Hade väldigt kul med dig, Gabriel och Simone :)

2008-05-07 @ 22:44:20
URL: http://volatilemind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0