Motionsjocke

Någonting ytterst ovanligt inträffade för bara någon timme sedan; jag var ute och motionerade i form av att löpa (rita ett stort kors i taket). Det gick ganska hyggligt också (ännu större kors i taket) med tanke på förutsättningarna och omständigheterna:) Jag är nämligen lite småförkyld och inte direkt i min livs form om jag säger så. Det blev min gamla vanliga, cirka 3,5 kilometersrunda som provlöptes idag och förhoppningsvis kommer den att få smaka på mer skosula under sommaren då jag ska försöka ge mig ut och motionera regelbundet.

Jag har även lärt mig hur man lägger in bilder på bloggen nu, vilket kan vara ganska användbart. Nu är det ju i och för sig på det viset att jag inte direkt är någon mästerfotograf som tar så ofantligt många bilder, jag har inte ens en egen kamera (om man inte räknar med den extremt odugliga mobilkameran. Här kommer i alla fall ett smakprov på min nya lägga-in-bilder-på-bloggen-egenskap i form av en bild som jag tycker passar årstiden väldigt bra: (Som ni antagligen förstår så är det inte jag som har tagit bilden, utan jag har hittat den på Google.)
image1Forsen porlar med en sprudlande fart genom ett blomstrande, grönt landskap, våren är kommen!

Dagens "Klagomål": Jag har fått klagomål över min blogg av min kära storasyster. Hon tycker nämligen att jag skriver för långa inlägg i bloggen vilket innebär att ingen orkar läsa. Hon, med sin långa bloggerfarenhet, har givit mig det värdefulla rådet att jag ska fettexta viktiga nyckelord i mina texter så att folk som inte orkar läsa bara behöver titta på nyckelorden. Så från och med nu kommer alla nyckelord vara fettextade:P

/Jocke B

Kommentarer
Postat av: Hanna

Visserligen skriver du ganska långa inlägg, men det är bra! Det är iofs bra med feta nyckelord också :)
Men du bör veta att jag verkligen gillar din blogg! Din blogg är absolut en av mina tre favoritbloggar!

2008-05-22 @ 23:30:10
URL: http://volatilemind.blogg.se
Postat av: Jonna

Äsh, struntprat! Dina långa texter är grymma =) tack så mycket för "lycka till":et ;)

2008-05-25 @ 02:49:34
URL: http://jonnajosefin.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag tycker dina texter är bra, och inte alls för långa för när man väl börjat läsa, vill man verkligen läsa hela texten :)

Klassresan var jättekul och vi hade tur med vädret och så, så det var bra. Jätte, jättesynd att du inte var med, vi kände att det skulle vara kul med en glad och positiv Jocke! :)

(Och Andreas, han är ett kapitel för sig! :D)

2008-05-26 @ 10:58:02
URL: http://mangosorbet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0