Dagen

Här sitter jag vid min dator en sen (beroende på vad man har för dygnsrytm) måndagkväll (klockan är runt elva). Det är dock inte vilken måndagskväll som helst, utan det är faktiskt den 14:e juli vilket innebär att en av vårt lands mest kända nationalikon och aktiva ambassadör fyller år. Jag tror att de flesta vet vem jag talar om, men liksom jag alltid varit är jag även nu väldigt aktsam med att nämna namn i min blogg (vad jag har för anledning till denna aktsamhet vet jag dock inte, men det är förmodligen någon väldigt bra anledning om jag känner mitt undermedvetna rätt:P). Hur som helst så har jag i alla fall följt bitar av denna "kändis" födelsedagsfirande via tv där ett antal kända artister agerade till hennes ära. Jag missade dock början av denna tillställning eftersom att jag då var ute och motionerade.

I övrigt har inte dagen bjudit på några varken direkt läs- eller skrivvärda händelser då jag mestadels har utfört diverse trädgårdsarbeten och spelat lite fotboll. Jag har även planerat för att spela bowling i bollhallen imorgon med ett par vänner. Detta raserades dock totalt när alla planer väl var upplagda och det enda som återstod var att ringa till bollhallen och boka en bana. Då fick jag olyckligtvis reda på att bowlinghallen är stängd enda fram till den 28:e juli p.g.a. personalsemester:( Så kan det gå!

Nu är det bara tolv dagar kvar, sedan lämnar jag Sverige för att söka värme på sydligare breddgrader. Då reser nämligen jag och min familj till Turkiet och en liten semesterort vid namn Allaña (väldigt osäker på stavningen) på semester:) Det ska bli riktigt roligt:)

Ha det bra /Jocke B


Kommentarer
Postat av: Lucifer

Jaaaa! så jäfla kul, jockee, dom kollar aldrig leg så du kommer in på krogen däääär, du får inte banga då om vi hittar på nåt spexigt och impulsiiiivt!! Hahahaha xD KLAD!

2008-07-15 @ 14:08:50
URL: http://itsasin.blogg.se/
Postat av: Jonna

Gud vad seg jag har varit med kommentarer! Helt underbart med att åka sydligt iallafall. Själv åker jag till Grekland i augusti, och vid en strand där kan man faktiskt se till Turkiet! ;)

2008-07-16 @ 01:14:28
URL: http://jonnajosefin.blogg.se/
Postat av: Linda

hahah samma för mig med att dom bad om förlåtelse... x) fy vilken stil :D

2008-07-16 @ 17:12:41
URL: http://justoneglance.blogg.se/
Postat av: Jonna

Då har jag också en fråga! =P Varför inte? ;)

2008-07-17 @ 15:12:31
URL: http://jonnajosefin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag avslöjar namnet på nationalikonen som fyllde år den 14 juli: Johanna (jag alltså) x) Nej, jag skojar bara :p Men jag fyller faktiskt år på samma dag som den hemliga nationalikonen. Tack för att du grattade mig när jag fyllde år förresten! :)



P.s. Låter helskoj att åka till Turkiet! Jag är INTE avundsjuk. Eller jo, det är klart att jag är.



2008-07-21 @ 17:11:54
URL: http://tobleroneglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0