Sista basketträningen

Ikväll är det den sista basketträningen (exklusive avslutningen på fredag) med laget innan vi antagligen kommer splittras upp för alltid:( Det känns faktiskt ganska sorgligt, även om jag troligtvis kommer att behålla någon sorts kontakt med de flesta av lagkamraterna även efter basketen. Men ändå! När jag tänker tillbaka på alla de glada stunderna efter vunna matcher, alla hårda springpass ute i den leriga skogen och alla intressanta samtalsämnen vi har diskuterat i omklädningsrummen så känner jag en djup saknad inom mig. En saknad till den idrott jag har utövat och de lagkamrater jag har lärt känna i över sex års tid.

Det är visserligen inte över riktigt än, så jag får väl passa på att njuta nu under dagens träning och avslutningen på fredag. Dessutom finns det en liten chans att jag fortsätter spela även nästa sässong om jag hittar något annat lag att spela i samtidigt som jag har tid över efter de långa gymnasiedagarna.

I morgon är det nationella prov i matematik och våran mattelärare har ordnat så att vi får göra proven i skolans aula:P "Det blir mer som på riktigt då", säger han.

Dagens "Ordspråk": Som man sår får man skörda;) (eller: som man bäddar får man ligga)

/Jocke B


Kommentarer
Postat av: lucifer

eller "som man äter får man se ut" hahaha, fan vad rolig jag är ^^

2008-04-23 @ 20:26:07
URL: http://itsasin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0