En bra dag

Yes, jag kom in på St:a ragnhild samhälls/ekonomilinjen:) I alla fall prelliminärt. Nu är det bara att plugga på som en legitimerad dåre och hoppas att jag kommer in även på den slutliga intagningen. Det känns i och för sig ganska säkert i dagsläget eftersom jag låg 45 poäng över intagningsgränsen men man kan aldrig vara riktigt säker.

Rent generellt har det varit en ganska bra dag idag, fastän jag inte direkt var på mitt allra soligaste humör i morse. Antagligen berodde detta bitska morgonhumör på en kombination av att jag brukar vara lite halvbutter på morgonen och att jag blev väckt klockan tio idag på min, troligen sista studiedag i grundskolan. Hursomhelst så har jag köpt ett par nya utomhusskor:) (vilket behövdes). Så mitt humör ligger betydligt mycket högre i kurs just nu än vad det gjorde för, en sisådär 7 timmar sen.

I morgon kväll är det basketmatch i Eskilstuna klockan 20:30. Det innebär att jag inte kommer vara hemma förrän tidigast 22:30 på kvällen. Lägg därtill en skoldag med idrott som avslutning och reultatet blir en otroligt trött Jocke.

Dagens "Motto": "Denna dagen, ett liv", citerat från farbror Melker;)

/Jocke B


Kommentarer
Postat av: Pontus

Haha, Vi på saltkråkan var en rolig serie, speciellt farbror Melker:P

2008-05-23 @ 17:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0