Blogg

Nu har jag, efter mycket velande fram och tillbaka, bestämt mig för att starta en blogg. Då uppstår obönhörligt en ny, mycket svårare fråga att ta ställning till: Vad ska jag skriva om i bloggen?

Det kan tyckas vara en ganska simpel fråga, men om man tänker efter en stund så är det faktiskt inte så dundrans lätt att komma på något riktigt heureka som kan klara upp ens molniga sinne. Ska jag kanske bara skrapa på ytan och skriva om händelser som inträffar i mitt liv under senare tid eller ska jag kanske dyka djupare ner i mitt mentala och skriva om mina tankar? Det mest slagkraftiga vore kanske en kombination mellan båda dessa alternativ. Det tål att tänkas igenom, men tills dess får det här bli mitt första, till synes ganska meningslösa inlägg som handlar om: Tjaa, någon slags sensmoral har det säkert. Bara fantasin sätter gränser;) 

Dagens "På tal om ingenting": En låt som jag har börjat fatta tycke för är Bröderna Olsens schlagervinnare från år 2000, "Fly on the wings of love"

/Jocke B

Kommentarer
Postat av: Lucifer

hahaha, jocke goes författare ^^
nemen, fett bra skrivet!

2008-04-14 @ 18:14:31
URL: http://itsasin.blogg.se
Postat av: Jonna

jag får inte åka till skansen! =/ Så bittert.

2008-05-07 @ 07:25:47
URL: http://jonnajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0